Страници

четвъртък, 15 септември 2016 г.

Как да си хвана гадже?

 Как да си хвана гадже?

Забележка: В долните редове копирам отговора си до социално тревожен джентълмен, който жадува партньорска интимност. Отговорът ми е необработен, спонтанен и може би, именно поради това, есенциален и ключово силен.Текстът е насочен към мъже в подобна ситуация! 

Х:

Здравейте! Ще се радвам някой ако си даде мнението!

Значи проблема е там,че имам проблем с жените.Винаги съм се срамувал да говоря с някой от противоположния пол,пък и в последно време само мълча,винаги мисля какво да кажа.Дори и да е момиче,което не харесвам,пак ми е по-трудно да говоря,отколкото с мъж,с мъжете съм отпуснат и нямам проблеми,дори и да имам,не ми пука особено. Регистрирал съм се в няколко сайта за запознанства,да видя дали ще ме хареса поне на външен вид някое момиче,нали първото нещо,което гледат е снимката,пък аз си мисля,че не съм грозен,но явно само така си мисля,или имам такава енергия,че и виртуално ги отблъсквам.Едно време като бях ученик (Сега съм почти на 30) и като ме заговореше момиче,ставах и си тръгвах,не можех да ги гледам в очите,усещал съм на няколко пъти,че ме  харесват определени момичета,но естествено страха е непреодолим и съм си стоял и съм си гледал в една точка и не съм го отдавал много на комуникация,поне сега нямам тези проблеми,никоя не ме харесва и нямат голямо желание да ме заговарят,то май аз съм жената,би трябвало аз да ги заговарям. Чел съм хиляди статии как трябва да се държим с жените,да не сме отчаяни,да се пробваме и че няма какво да загубим,консултирал съм се преди и със специалист,помогна ми, разбрах си повечето проблеми,но пак съм си същия,знам че не губя нищо и няма нищо страшно дори и да ме отрежат,обаче пак не се вземам в ръце.Сега поне не съм така срамежлив,но е същото,не мога да си намеря теми за общуване,стоя и мълча с разликата,че не ми пука толкова за чуждото мнение. И винаги ,цял живот съм бил в мъжка компания,много рядко сме имали момичета в компанията. Скоро открих този сайт и ще бъда благодарен някой ако отговори,да видя различни гледни точки! Имам чувството,че съм прокълнат да не си намеря приятелка,нещо ме спира да съм отпуснат с жените,дали са някакви проблеми от детството,нямам си идея. Нямал съм приятелка през живота си, не мога да се похваля с хубава работа, хората на моите години имат деца вече и работят някъде по специалността си. Аз цял живот нищо не съм правил и сега и да съжалявам и да не съжалявам няма да ми помогне. Изпуснал съм си моментите едно време с момичетата,заради този срам,пък сега си мисля ,че с всеки изминал ден затъпявам,дали ще видя нещо или ще чуя и мога да го говоря цял ден,някак си губя вече способност да говоря на различни теми и да се включвам в разговори,дори и с момчета. Дори като пиша сега пак се оплитам, не мога да се изразявам ясно,пък да не говорим на живо как е.

Орлин:

Казваш, че си ходил при психолози, че си по-самоуверен. Писането тук в различни теми, в които разсъждаваш, би ти помогнало много да оформиш писмен изказ, който естествено се прехвърля в устно изразяване. Чел си пик ап стратегии и т.н.

Това, което се прави в личната психотерапия, е: медитативна/ хипнотична работа за самоувереност, която постепенно започваш да правиш сам с аудио сесиите на терапевта си; да се поработи с изкривяванията в мисленето по отношение на запознаването и разговора с жени. 

Посещението на пси група пък ти помага силно да предизвикаш страховете си, когато се разкриваш и си искрен пред жени, да говориш пред жени (доста от посетителите на пси групи са жени), шлифоваш изказа си, претръпваш на притесненията си от мнението на хората, осъзнаваш, че не толкова тяхното, колкото твоето мнение за самия теб те спира. 

След няколко месеца такава работа, си готов за поведенческата такава. Защото действието тук е това, което истински променя нещата! Бидейки мъж, няма разлика дали си поставяш бизнес цел или целта ти е самоувереност при общуване с жените. И в двата случая, набелязваш подходящите, адекватни, постъпателни и упорито следвани стъпки, гъвкаво лавираш, но следваш целта си неотклонно. Тоест, имаш задача, цел за постигане - работиш по нея упорито, отдадено и резултатите неизбежно идват!

С психотерапевта или с други момчета от пси групата се уговаряте, виждате се в някой мол или на централната градска улица и ... заговаряте момичета. Заговаряте и поддържате разговора. Отначало целта е нарочно и умишлено да се изложиш, да чуваш колкото се може повече не-та. За жалост, виждаш, че колкото и да се стараеш, на десет така заговорени мацки, колкото и дървено да се държиш и колкото и да си се препотил, няколко с охота си дават телефоните и приемат поканата за кафе/ бира, дори веднага. След десетина такива игри/ лова/ излети, почваш чувствително да претръпваш на страховете си, да говориш много по-свободно. Вече си събрал една камара телефони, звънят ти самите момичета и се чудиш какво да ги правиш толков амного. Но, играта започва да ти харесва. Вече си обръгнал на непринуден разговор още в пси групата, на улицата с умишленото излагане още повече и вече започваш да се наслаждаваш, да въртиш словото с удоволствие, да си по-отпуснат и чувстваш момичетата и четеш посланията им с все по-голяма лекота. Виждаш, че пик ап техниките са общо взето, твърде механични и дори ти пречат да бъдеш себе си. Защото нали искаш да си с момиче, което приема теб, а не скалъпена маска! Все повече самоуверен си, излъчваш сигурност емоционална, ментална, енергийна. Ако към това добавиш и професионален успех, известен адекватен финансов статус и се облечеш в нормални дрехи, както и когато качиш девойката в нормална кола, всичко си идва на мястото. 

Ето една моя статия: "Какво иска жената от мъжа?" .

Пишеш за сайтовете за запознанства... В тези сайтове всяка що годе нормална жена получава поне стотина писма на ден и шансовете ти са наистина малки - не само твоите. Освен това, жената за разлика от мъжа, преценява мъжа далеч не само по снимката и визията му въобще, както четеш в статията ми. Мъжът е по-често визуален, докато жената кинестетична, емоционална, търсеща силата, смелостта, пробивността, решителността в мъжа. Тази решителност, гарнирана с нормален финансов и социален статус, нормален интелект и самочувствие са, които жените обожават! Доизграждаш ги в самия процес, за който говоря! 

Някъде в ума на някои мъже вирее странната идея, че за да са интересни на жените, е нужно едва ли не да им свалят звезди, да резонират твърде много с тях, да ги забавляват. Да, но тогава се превръщаш в клоун, в радио, в сервитьор (слуга), нежели в мъж. Жената цени силата в мъжа и когато я има, сама се равнява по него и го търси! 

Като цяло, есенцията е, че възнамеряваш да пробиеш в тази посока, доверяваш се на мотивацията си и действаш. Действие често без да знаеш, често със скачане в непознатото - именно способността да поема риск отличава смелия мъж от треперливия. А смелостта не е липса на страх, а прегръщането му и действието ведно с него, сърцато! 

Може много да се разтягат локуми, но горното е есенция на един спонтанен дъх! Това е! 

Орлин Баев, психотерапевт




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Здравейте, приятели! В случай, че желаете да ми зададете въпрос и очаквате отговор, моля пишете ми тук в коментарите!